De vereniging heeft ten doel de behartiging en bevordering van de gemeenschappelijke belangen van eigenaren en liefhebbers van de Peugeot 404 en daarvan afgeleide modellen.

Lidmaatschap

Iedereen die de Peugeot 404 een warm hart toedraagt, allen die van plan zijn een Peugeot 404 aan te schaffen en natuurlijk elke bezitter van een Peugeot 404 kan lid worden van deze vereniging.

Eenmalig inschrijfgeld: € 10,-.

De contributie bedraagt in 2015 € 50,00 per jaar met automatische incasso. Voor betaling zonder incasso komt er € 2,50 aan kosten bij.

Let wel: het inschrijfgeld is eenmalig en dient immer betaald te worden; in welk tijdvak je ook lid wordt.
Je kunt je inschrijven via het web:

arrow inschrijf button

Je kunt tegelijk met het invullen van het inschrijfformulier opdracht geven tot een automatische incasso. Het machtigingsformulier kun je via bovenstaande link ook downloaden. Dit dient dan nog even per post verstuurd te worden i.v.m. de handtekening.

Nadat de penningmeester en de ledenadministratie het ondertekende inschrijfformulier, de benodigde contributie en het inschrijfgeld hebben ontvangen, ben je automatisch lid en ontvang je het welkomstpakket.

Lidmaatschap beëindigen

Indien je het lidmaatschap wilt opzeggen, dien je een email te versturen naar de ledenadministratie, met daarin vermeld het verzoek tot beëindiging, en verder je naam en lidmaatschapsnummer. Lidmaatschap wordt beëindigd op 31 december van het verenigingsjaar, met inachtneming van een opzegtermijn van 1 maand.

Contactgegevens

In de loop der tijd kunnen de gegevens die bij aanvang van het lidmaatschap opgegeven zijn veranderen. Adresgegevens, email adres, telefoonnummer, bankrekeningnummer of wijziging in je 404 wagenpark.

De 404 Vereniging blijft van dit alles graag op de hoogte. Iedere verandering kun je eenvoudig online doorgeven met behulp van deze button:

arrow mutatie button

Historie

De vereniging is in 1982 opgericht. De presentielijst, gemaakt tijdens de oprichtingsvergadering, is hier te zien:

arrow notulen button

voorzitter