Agenda 2024

XS
SM
MD

Toertocht langs kastelen en kloosters in Brabant

Start en finish

Fletcher Hotel-Restaurant Teugel Uden-Veghel

Ontvangst: 10:00 u
Start: 11:00 u

Opgeven

Voor 15 Apr, via de site van de APH

Namens de drie Peugeot verenigingen APH, PCN en Peugeot 404 Vereniging, nodigen we je uit deel te nemen aan de GRACA. Dit jaar op Peugeot-weggetjes door de Achterhoek, waarbij we twee afzonderlijke ritten hebben georganiseerd, die op meerdere punten elkaar zullen treffen.

Wil je heerlijk rustig genieten van de prachtige omgeving, kies dan de Tourrit. Lekker ontspannen rijden, met duidelijke heldere aanwijzingen, zodat je niet naar de weg hoeft te zoeken.

Zoek je meer uitdaging, doe dan mee aan de Puzzelrit. De kans om de GRACA wisselbeker met de naam van jullie team te mogen sieren. We rekenen op één overtuigend winnend team, met kreten bij de prijsuitreiking als: hoe hebben we dit kunnen missen?

Kortom, rijden en genieten in de Peugeot. We maken er een leuke, ontspannen Hemelvaartsdag van.

Start locatie

’s Morgens omstreeks 10:00 ben je van harte welkom in het oude industriële complex:

LOC 17
Turfhaven 1
6981 BZ Doesburg

Uiteraard traditioneel, ontvangst met koffie/fris en gebak. Rond een uur of elf gaan we rijden.

Onderweg

Het is op Hemelvaartsdag en we zijn in de Achterhoek. Dus onderweg genoeg gelegenheden om te picknicken of om in een van de vele restaurants waar we langs op zullen rijden te lunchen. Onderweg doen we een klein automuseumpje aan.

Finish locatie

Hotel Restaurant Ruimzicht
Kilderseweg 19
7038 EH Zeddam

Ergens rond vier uur, half vijf, zijn we weer bij elkaar en zullen onder het genot van een drankje en hapje de begeerde GRACA wisselbeker gaan uitreiken.

Voor hen die dit wensen, is er vanaf 18:30 u de mogelijkheid om deel te nemen aan het warme buffet. Kosten: € 30,- p.p. (Kinderen: t/m 5j: € 7,50 ; 6-12j: € 15,-)

Overnachting

Mocht je het leuk vinden om de volgende dag nog wat langer in de Achterhoek te zijn, dan kun je een ook een hotel overnachting boeken. Neem daarvoor zelf contact op met Hotel Restaurant Ruimzicht, 0314 65 1941.

Deelname

De eigen bijdrage voor dit evenement bedraagt € 24,04 per persoon.
Kinderen onder 12 jaar gratis.

Aanmelden via onderstaande button:

Initiatief voortvloeiend uit de ’Franse Straat’ van de Oldtimerbeurs Leek. Bedoeld voor alle liefhebbers van Franse auto’s, ongeacht merk. Alle modellen uitgebracht vóór het jaar 2000 zijn welkom.

Meer info volgt op een later tijdstip, maar schrijf de datum vast in uw agenda.

Uitleg en advies over de techniek van de Peugeot 404.

Onderwerp: silentblock.